Des del darrer 28 de juny el Mercat de Sarrià disposa d’un nou servei: els armariets o punts de recollida, una alternativa a la compra tradicional d’anar presencialment a la parada.

Aquest nou servei que properament estarà operatiu, és una iniciativa de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona que ja ha anat implantat en altres mercats i aparcaments de la ciutat, consistent en l’habilitació d’un determinat nombre d’armariets refrigerats de color verd, 18 en el cas del Mercat de Sarrià, que permeten als venedors dipositar la compra que, posteriorment, el client podrà recollir, prèvia introducció del codi assignat.

Aquest nou servei pretén ampliar els actuals serveis del mercat, tot ajudant a reduir de manera fàcil els temps d’esperes en la recollida de la compra.

Funcionament dels armariets

La operativa per fer servir aquest nou servei és molt senzilla i es pot resumir en 5 passes:

1.- En el moment de realitzar la compra, el client ha d’indicar al vendedor quin dia i franja horària té previst fer la recolida.

2.- El venedor generarà una reserva d’armariet amb el dia i la franja horària sol·licitada (subjecte a disponibilitat), que s’enviarà per correu electrònic al client.

3.- El venedor disposita la comanda a l’armariet dessignat per la plataforma que ho gestiona.

4.- El client rep un correu electrònic i un SMS recordant el dia i franja horaria acordada, juntament amb la ubicació exacte de l’armariet dessignat i el codi de recollida per obrir-lo.

5.- En la data i franja de recollida acordada el client podrà indicar el codi de recollida que obrirà l’armariet (o armariets de forma successiva si el volum de compra ho requereix). En cas d’oblidar quelcom en l’interior, el client disposarà de cinc minuts addicionals per tornar a obrir l’armariet.

Per qualsevol dubte o consulta podeu trucar al 937 371 700 o enviar un correu electrònic a info@armariets.barcelona de 9 a 21h entre setmana i de 9 a 15h els dissabtes.